مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 20:152021-11-17سياسي

احکام شهرداران خوزستان تا دو هفته آینده ابلاغ می شود


 مدیرکل امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری خوزستان گفت : 75 نفر برای تصدی شهرداری های استان معرفی شده که تاکنون حکم 55 شهردار صادر و حکم مابقی شهردارانی که سیر قانونی آنها انجام شده نیز ظرف دوهفته آینده ابلاغ می شود.

- مدیرکل امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری خوزستان گفت : 75 نفر برای تصدی شهرداری های استان معرفی شده که تاکنون حکم 55 شهردار صادر و حکم مابقی شهردارانی که سیر قانونی آنها انجام شده نیز ظرف دوهفته آینده ابلاغ می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ مهراب فلسفی زاده بعد از ظهر چهارشنبه در آیین معارفه شهردار جدید شوشتر گفت : در این دوره به دلیل آیین نامه احراز تصدی صلاحیت شهرداران که در سال 97 ابلاغ شده است بررسی صلاحیت شهرداران با حساسیت بیشتری دنبال می شود .

وی افزود : در 2 هفته اخیر با پیگیری استاندار پرداخت حقوق و معوقات کارگران در دستور کار قرار گرفته و بیش از سه برابر ماه های قبل ارزش افزوده به حساب شهرداری ها واریز شده است .

مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان با اشاره به اینکه منابع شهرداری صرفا ارزش افزوده ، آلایندگی و کمک های سازمان شهرداری ها نیست ؛ ادامه داد : مجموعه شهرداری با نظارت شورای اسلامی شهر باید با دقت نظر عوارض محلی را در سطح شهر وصول کند تا شهرداری در ارائه خدمات بهتر و قوی تر عمل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احکام شهرداران خوزستان تا دو هفته آینده ابلاغ می شود

احکام شهرداران خوزستان تا دو هفته آینده ابلاغ می شود