مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 20:152021-11-17سياسي

آغاز جشنواره نمایش خیابانی در خوی


آغاز جشنواره نمایش خیابانی در خوی گفت: به همت شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی نخستین جشنواره نمایش های خیابانی با عنوان طراوت در خوی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوی ،مجید خلخالی اظهار داشت: به همت شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی نخستین جشنواره  نمایش های خیابانی با عنوان طراوت در خوی آغاز شد.

وی ادامه داد: این جشنواره با هدف آگاه سازی جامعه نسبت به اهمیت استفاده از آب و صرفه جویی در مصرف آن در این شهرستان برگزار می شود و همه تلاش مان این است اهداف مان را از طریق زبان هنر به مردم انتقال دهیم .

 دبیر نخستین دوره جشنواره نمایش خیابانی طراوت اضافه کرد: این جشنواره به 2 زبان تُرکی و فارسی با موضوعات استفاده بهینه از آب خاکستری ، مدیریت مصرف آب و آب مایه حیات است در سطح شهرستان های خوی ، سلماس و چایپاره برگزار می شود.

خلخالی افزود: فراخوان طی روزهای اول تا بیستم آبان ماه منتشر شد و داوری آثار 22 لغایت 24 آبان ماه انجام گرفت و هم اکنون چهار اثر اجرا را دارند.

وی تصریح کرد: چمچه خاتون به کارگردانی محمد(سام)مصطفایی؛ آب را گل نکنیم به کارگردانی هانیه عزت جو ، نمایش مرک تدریجی به کارگردانی حمیدرضا حاجی رستملو؛ نمایش وسواس به کارگردانی جواد نجاری در مکانهای مختلف شهر اجرا می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز جشنواره نمایش خیابانی در خوی

آغاز جشنواره نمایش خیابانی در خوی