مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 20:452021-11-17اقتصادي

تعمیر و بازسازی 35 هزار واحد سیل زده لرستان


مدیرکل بنیاد مسکن لرستان وقوع سیل ویرانگر در استان را فرصتی کم نظیر در راستای مقاوم سازی واحدهای فرسوده روستایی دانست و اظهار کرد: 35 هزار واحد سیل زده روستایی و شهری در استان تعمیر و بازسازی شد.

- مسعود رضایی در جلسه ای که باحضور طاهری مدیر امور شعب بانک ملی استان در محل اداره کل بنیادمسکن انقلاب اسلامی برگزار شد بر همکاری و تعامل مضاعف بانک های لرستان در راستای اجرای پروژه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تاکید کرد و افزود: وقوع سیل فروردین ماه 1398 در لرستان را فرصتی ارزشمند در راستای نوسازی واحدهای فرسوده روستایی استان دانست و تصریح کرد: 2500 میلیارد تومان تسهیلات و اعتبار در حوزه کاری بنیادمسکن انقلاب اسلامی هزینه شد.

وی با بیان اینکه در سیل ویرانگر سال 1398 در لرستان 13 هزار واحد احداث و بیش از 21 هزار واحد مسکونی آسیب دیده از سیل تعمیر شد، تصریح کرد: بیش از 480 میلیارد تومان کمک بلاعوض به سیل زدگان لرستان پرداخت شد.

رضایی افزود: همزمان با احداث و تعمیر واحدهای مسکونی سیل زده بیش از 7 هزار واحد مسکونی از سهمیه مقاوم سازی مسکن روستایی بهسازی شد و 2 هزار واحد مسکن ویژه محرومین در لرستان به بهره برداری رسید.

مدیرکل بنیادمسکن لرستان گفت: تجارب ارزشمند و عملکرد مثبت این نهاد انقلابی در بازسازی واحدهای زلزله زده استان کرمانشاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعمیر و بازسازی 35 هزار واحد سیل زده لرستان

تعمیر و بازسازی 35 هزار واحد سیل زده لرستان