مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 20:452021-11-17سياسي

شرکت های دانش بنیان و پارک های علم و فناوری رمز اقتدار کشورند


معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: در حال حاضر بیش از 50 پارک علم و فناوری، ده ها کارخانه نوآوری در حال ساخت، هفت هزار شرکت دانش بنیان و صدها هزار جوان فعال در این حوزه ها در کشور داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، سورنا ستاری با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری چهارشنبه شب شبکه دو سیما افزود: از نظر تعداد نیروی انسانی دولت های چاق و قوانین متناقضی داریم که مشکل ساز است و به زیست بوم جدید احتیاج داریم.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از 50 پارک علم و فناوری داریم، ده ها کارخانه نوآوری در حال ساخت در کشور داریم، مراکز نوآوری، مراکز آموزشی، انواع شتابنده ها و نزدیک به هفت هزار شرکت دانش بنیان، حدود سه هزار شرکت خلاق و صدها هزار جوان که در این شرکت ها فعال هستند و منبع زایش و نوآوری هستند که یک لشکر برای حمله به ساختار سنگی در سیستم دولتی و سیستم سنتی بخش خصوصی است.

ستاری گفت: در زیست بوم کسب و کار کشور یک فرهنگ جدید از طریق شرکت هایی که در حال رشد هستند در حال رخ دادن است، چون پایه های فکری آن ها بر اساس ایده و فناوری است و این هدفی بوده که از روز اول درباره زیست بوم داشتیم؛ این زیست بوم به سرعت در حال رشد است و تعداد شرکت ها افزایش پیدا می کند و فناوری های جدید در داخل کشور ساخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های دانش بنیان و پارک های علم و فناوری رمز اقتدار کشورند

شرکت های دانش بنیان و پارک های علم و فناوری رمز اقتدار کشورند