مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 21:052021-11-17سياسي

طرح شهید سلیمانی آمار فوتی های کرونا در کردستان را به حداقل رساند


در طرح شهید سلیمانی در راستای مقابله با بیماری کرونا اقدامات قابل توجهی انجام شد و با این تلاش ها آمار فوتی ها و مبتلایان به حداقل رسید و موارد بستری در بیمارستان ها نیز کاهش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی در جلسه طرح شهید سلیمانی در استان کردستان اظهار داشت: با توجه به اینکه بیماری کرونا مدت ها است که فعالیت های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی مردم را تحت تأثیر قرار داده است  لذا باید با تمام توان طرح شهید سلیمانی را پیش ببریم.

وی موفقیت های طرح شهید سلیمانی در مهار کرونا را یادآور شد و تصریح کرد: در طرح شهید سلیمانی و در جهت مقابله با بیماری کرونا اقدامات قابل توجهی انجام شد و با این تلاش ها آمار فوتی ها و مبتلایان به حداقل رسید و موارد بستری در بیمارستان ها نیز کاهش یافت.

 فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا را نیازمند عزم همگانی دانست و گفت: مردم نقش مهمی در قطع زنجیره انتقال این ویروس دارند، بنابراین باید پروتکل های بهداشتی همچون استفاده از ماسک، پرهیز از دورهمی های خانوادگی، عدم حضور در تجمعات و فاصله اجتماعی را با جدیت رعایت کنند.

وی توجه به گروه های آسیب پذیر مانند سالمندان، دانش آموزان و زنان باردار را از اولویت های تیم های حمایت محور در طرح شهید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح شهید سلیمانی آمار فوتی های کرونا در کردستان را به حداقل رساند

طرح شهید سلیمانی آمار فوتی های کرونا در کردستان را به حداقل رساند