مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 22:252021-11-17بين الملل

محمود عباس: بایدن به وعده های خود در حمایت از فلسطین عمل نکرد


رییس تشکیلات خودگردان در دیدار با سفیر آمریکا در سازمان ملل گفت که دولت بایدن به مواضع خود در حمایت از فلسطینیان و توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی عمل نکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین شامگاه چهارشنبه گفت که اقدامات مستمر اسراییل راه حل دو دولتی را  به طور فوری و خطرناک تضعیف می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالقدس  العربی ، عباس این سخنان را در دیدار با لیندا تامس گرینفیلد سفیر ایالات متحده در سازمان ملل بیان داشت و او را در جریان تازه ترین تحولات در سرزمین های فلسطینی و تجاوزهای مستمر رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین  قرار داد.

رییس تشکیلات خودگردان گفت: ادامه شهرک سازی های اسراییل، کشتار ملت فلسطین، مصادره زمین های آنها، تخریب خانه هایشان، آواره کردن ساکنان فلسطینی از خانه هایشان در محله های قدس و تلاش برای تغییر وضعیت موجود در مسجد الاقصی، راه حل دو دولتی را که دولت آمریکا حمایت کامل خود را از آن اعلام کرده است، به شکل خطرناک و سریعی از بین می برد.

عباس با رد اقدام رژیم صهیونیستی در تروریستی خواندن شش سازمان مدنی فلسطینی گفت: ما به هیچ وجه این اقدامات رژیم صهیونیستی و همچنین ادامه آزار اسرا و توقیف پیکرهای شهدا را نمی پذیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمود عباس: بایدن به وعده های خود در حمایت از فلسطین عمل نکرد

محمود عباس: بایدن به وعده های خود در حمایت از فلسطین عمل نکرد