مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 03:352021-11-18سياسي

سپاه همواره سردمدار پاسداری از انقلاب بوده است


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:در تاریخ انقلاب سپاه همواره سردمدار پاسداری از انقلاب اسلامی بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سردار علی فدوی امروز چهارشنبه 26 آبان ماه در نشست صمیمانه با جمعی از فرماندهان و پایوران سپاه نینوا استان گلستان در گرگان اظهار کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با بررسی ماهیت و بنیان، خبیثان عالم فهمیدند که این انقلاب می تواند اساس و مبنای جبهه کفر و همه مستکبرین عالم را از بین ببرد.

وی افزود: اگر جبهه حق انقلاب اسلامی و جبهه باطل که مصداق آن آمریکای جنایتکار است را با هم مقایسه کنیم متوجه می شویم که از لحاظ مادی و دنیایی، توان دشمنان ما از نظر اقتصادی، علمی و نظامی بالاتر است، اما می بینیم که در طول سالیان پس از انقلاب اسلامی تمام پیروزی ها از آن جبهه حق انقلاب اسلامی بوده است.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه اگر بر اساس شروط و قواعدی که خداوند گفته است، عمل نکنیم هیچ موفقیتی به دست نمی آوریم، افزود: برخی افراد خواستند که اقتصاد ما را بر اساس سیاست های لیبرالی راهبری کنند و دیدیم که از نظر اقتصادی در شرایط بحرانی و بدی قرار گرفتیم و متوجه شدیم که قواعد و فرمول های اقتصاد لیبرال ربطی به کشور اسلامی ما ندارد و سپاه بیشتر از هرکس با این مفاهیم بر اساس قاعده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه همواره سردمدار پاسداری از انقلاب بوده است

سپاه همواره سردمدار پاسداری از انقلاب بوده است