مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 03:452021-11-18سياسي

نظارت در دستگاه ها بیشتر؛ تخلف و جرم کمتر


یک وکیل دادگستری با بیان این که مهم ترین وظیفه سازمان بازرسی کل کشور نظارت بر حسن انجام امور است گفت که هرچقدر نظارت در دستگاه ها بیشتر باشد، - یک وکیل دادگستری با بیان این که مهم ترین وظیفه سازمان بازرسی کل کشور نظارت بر حسن انجام امور است گفت که هرچقدر نظارت در دستگاه ها بیشتر باشد، تخلف و جرم کمتر است.

عباس برزگر در گفت وگو با ایسنا، در ارتباط با سازمان بازرسی کل کشور گفت: این سازمان در حقیقت در اجرای اصل 174 قانون اساسی تشکیل شده است و در راستای حق نظارت قوه قضاییه برای حسن انجام امور و اجرای صحیح قوانین در دستگاه های اداری و دولتی زیر نظر قوه قضاییه فعالیت می کند.

قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور در سال 1360 تصویب شده و با اصلاحات در سال های 1375، 1387 و 1393 به کار خود ادامه می دهد.

وی با اشاره به وظایف سازمان بازرسی کل کشور گفت: تلاش در جهت اصلاح امور و ارائه راهکارهای بهینه ای که سازمان های دولتی می توانند انجام دهند از وظایف سازمان بازرسی است.

این سازمان، حتی در عزل و نصب ها و بهبود امور نیز می تواند پیشنهاد دهد و ایراداتی اگر در جریان امور و مسئولیت ها به نظرش می رسد به مسئولین مربوطه و سازمان ها و نهادها متذکر شود.

کار اصلی سازمان بازرسی کل کشور، نظارت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت در دستگاه ها بیشتر؛ تخلف و جرم کمتر

نظارت در دستگاه ها بیشتر؛ تخلف و جرم کمتر