مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 05:102021-11-18سياسي

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در لرستان در پی رحلت آیت الله مجتهدشبستری


نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پیامی درگذشت آیت الله مجتهد شبستری، عضو مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پیامی درگذشت آیت الله مجتهد شبستری، عضو مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پیامی درگذشت آیت الله مجتهد شبستری، عضو مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ ارتحال عالم مبارز و انقلابی حضرت آیت الله حاج شیخ محسن مجتهد شبستری (ره) عضو مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام موجب تأسف و تألم گردید.

آن عالم مجاهد عمر پر برکت و معنویت خود را در راه ترویج و نشر علوم اسلامی و شعائر دینی و مذهبی، تربیت شاگردان فاضل و دفاع از آرمان های مقدس انقلاب اسلامی ایران و حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه و خدمت به مردم شریف ایران مصروف کرد.

این عالم بزرگوار از مبارزانی بود که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی استوار در راه امام راحل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز با تبعیت از مقام معظم رهبری(دام ظله العالی) در عرصه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در لرستان در پی رحلت آیت الله مجتهدشبستری

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در لرستان در پی رحلت آیت الله مجتهدشبستری