مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 05:452021-11-18حوادث

توقیف 198خودروی پلاک مخدوش در البرز


 پلاک وسیله نقلیه یک رکن اصلی از هویت خودرو و مالک آن است و چنانچه  وسیله نقلیه به هر دلیلی فاقد پلاک و یا پلاک مخدوش و  ناخوانا  باشد، از طریق دوربین و نیروهای پلیس شناسایی می شود.

- سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از توقیف 198 دستگاه خودروی پلاک مخدوش و ناخوانا طی سال جاری در این استان خبر داد.

سرهنگ حمدالله رحمتی پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طی این مدت نیز مالکان 30 هزار و 883 خودروی پلاک مخدوش ، تک پلاک و فاقد پلاک در استان البرز اعمال قانون شدند.

وی افزود: مخدوش کردن پلاک خودرو افزون بر تخلف ، طبق ماده 720 قانون مجازات اسلامی جرم تلقی می شود و اگر یک راننده به عمد پلاک خودروی خود را مخدوش کرده باشد به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

رحمتی پور گفت: پلاک وسیله نقلیه یک رکن اصلی از هویت خودرو و مالک آن است و چنانچه وسیله نقلیه به هر دلیلی فاقد پلاک و یا پلاک مخدوش و ناخوانا باشد، از طریق دوربین و نیروهای پلیس شناسایی می شود.

طرح محدودیت های تردد خودروهای غیر بومی پس از شیوع کرونا در مناطق مختلف کشور از جمله استان البرز اجرایی شده و درزمان تغییر رنگ استان ها به نارنجی و قرمز این طرح تشدید می شود.

برهمین اساس برخی رانندگان متخلف اقدام مخدوش کردن پلاک وسیله نقلیه خود می کنند که توسط پلیس اعمال قانون می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 198خودروی پلاک مخدوش در البرز

توقیف 198خودروی پلاک مخدوش در البرز