مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 05:502021-11-18اقتصادي

فرصت مطالعاتی تحقیقاتی کوتاه مدت دانشجویان دکتری افزایش می یابد


رییس سازمان امور دانشجویان اعلام کرد: در صورت تامین اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه، فرصت مطالعاتی تحقیقاتی کوتاه مدت به چند برابر افزایش خواهد یافت.

- با اشاره فرصت های کوتاه مدت تحقیقاتی دانشجویان دکتری گفت: فرصت های کوتاه مدت تحقیقاتی دانشجویان دکتری هیچ گاه تعطیل و یا کاهش نیافته است.

وی ادامه داد: ولی اتفاقی که خواهد افتاد و وزیر علوم تحقیقات و فناوری نیز بر آن تاکید دارد و اگر سازمان برنامه و بودجه به ما کمک کند قصد داریم تعداد فرصت های مطالعاتی کوتاه مدت تحقیقاتی دانشجویان دکتری را به چند برابر افزایش دهیم.

رییس سازمان اموردانشجویان ادامه داد: به همان اندازه که سازمان برنامه و بودجه منابع تامین کند ما سعی خواهیم کرد این مشکل را نیز رفع کنیم به اندازه ای که دانشجویان تمایل دارند در خارج از کشور فرصت های تحقیقاتی 6 ماهه خود را دنبال کنند بتوانند از این فرصت استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، پیش از این اداره کل بورس و امور دانشجویان خارج از کشور وزارت علوم، در دولت قبلی اعلام کرده بود: سال 92 تا 97 با توجه به رشد فزاینده دوره های تحصیلات تکمیلی و گسترش دوره های دکتری داخل، اعزام دانشجو به خارج روند کاهشی داشته و جایگزین آن به منظور توانمند سازی دانشجویان دوره دکتری داخل اعزام دانشجویان برای دوره های فرصت تحقیقاتی کو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت مطالعاتی تحقیقاتی کوتاه مدت دانشجویان دکتری افزایش می یابد

فرصت مطالعاتی تحقیقاتی کوتاه مدت دانشجویان دکتری افزایش می یابد