مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 06:152021-11-18پزشكي

عادی انگاری؛ بزرگترین آفت برای برهم زدن وضعیت فعلی کرونا در جنوب کرمان


رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت عادی انگاری را بزرگترین آفت برای برهم زدن وضعیت فعلی بیماری کووید19 در جنوب کرمان دانست و با تاکید بر رعایت اصول بهداشتی به ویژه در فضاهای بسته تاکید کرد.

- ایسنا/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت عادی انگاری را بزرگترین آفت برای برهم زدن وضعیت فعلی بیماری کووید19 در جنوب کرمان دانست و با تاکید بر رعایت اصول بهداشتی به ویژه در فضاهای بسته تاکید کرد.

دکتر اصغر مکارم در گفت و گو با ایسنا با اشاره به وضعیت بیماری کرونا در جنوب کرمان اظهار کرد: خوشبختانه در بحث درمان کرونا و موارد جدید همچنان وضعیت مناسبی داریم و تاکنون آثاری از پیک ششم در منطقه دیده نشده اما با توجه به وضعیت بیماری در برخی استان ها آنچه کمک کننده است، رعایت مراقبت ها توسط کادر بهداشت و مردم تاکید می شود چرا که در حفظ سلامت، همراهی مردم بیشترین تاثیر را دارد.

وی عادی انگاری را بزرگترین آفت برای برهم زدن وضعیت فعلی بیماری کووید19 در جنوب کرمان دانست و با تاکید بر رعایت اصول بهداشتی به ویژه در فضاهای بسته عنوان کرد: در حال حاضر کمترین میزان بستری را در مراکز درمانی منطقه داریم، آمار ممکن است متغیر شود و فعلا در منطقه و استان های مجاور هم که تاثیرگذار بر همه گیری بیماری در جنوب کرمان هستند، مشکل خاصی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عادی انگاری؛ بزرگترین آفت برای برهم زدن وضعیت فعلی کرونا در جنوب کرمان

عادی انگاری؛ بزرگترین آفت برای برهم زدن وضعیت فعلی کرونا در جنوب کرمان