مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 06:152021-11-18سياسي

کلنگ زنی یک باب مدرسه در روستای دلارامی شهرستان نیمروز


معاون پشتیبانی اداره کل نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان گفت: در روستای دلارامی شهرستان نیمروز، یک باب مدرسه 6 کلاسه با زیربنای 440 مترمربع و با اعتبارات دفتر آیت الله العظمی سیستانی کلنگ زنی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نیمروز، میثم لک زایی امروز در آیین کلنگ زنی یک باب مدرسه در روستای دلارامی شهرستان نیمروز گفت: از مرجع بزرگ جهان اسلام آیت الله العظمی سیستانی به صورت ویژه تشکر می کنیم که این استان را همواره مورد عنایت قرار می دهند و به امر مدرسه سازی توجه خاص دارند.

معاون پشتیبانی اداره کل نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان ضمن تقدیر از تلاش ها و پیگیری های مسئول موسسه فرهنگی حضرت آیت الله العظمی سیستانی، افزود: به لطف الهی این مجموعه تاکنون 11 مدرسه با ظرفیت 70 کلاس در استان سیستان و بلوچستان با مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس احداث کرده است.

لک زایی ادامه داد: امروز نیز در روستای دلارامی شهرستان نیمروز، یک باب مدرسه 6 کلاسه با زیربنای 440 مترمربع و با اعتبارات دفتر آیت الله العظمی سیستانی کلنگ زنی شد و ان شاء الله با مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تکمیل و تجهیز خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین لطفی مسئول موسسه فرهنگی حضرت آیت الله العظمی سیستانی نیز در این مراسم گفت: خداوند متعال را شاکریم که توف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی یک باب مدرسه در روستای دلارامی شهرستان نیمروز

کلنگ زنی یک باب مدرسه در روستای دلارامی شهرستان نیمروز