مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 06:152021-11-18ورزشي

آبرسانی به دامداران گرمساری پیگیری شد/ارائه تسهیلات به روستاییان


نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با بیان اینکه کم آبی از مهمترین مشکلات دامداران و کشاورزان این دو شهرستان است، گفت: آبرسانی به دامداران به خصوص در بخش دولت آباد پیگیری می شود.

- ، با بیان اینکه کم آبی یکی از مهمترین مشکلات شهرستان های گرمسار و آرادان به ویژه در حوزه دامداری است، تاکید کرد: رایزنی هایی با رییس سازمان عشایری کشور پیرامون موضوع لوله کشی برای آبرسانی به حمام دام روستای دولت آباد به طول 100 متر انجام شده و امیدواریم بتوانیم از مساعدت مسئولان امر بهره مند شویم.

وی با بیان اینکه آبرسانی به دامداران گرمساری پیگیری می شود، افزود: یکی از نکات دیگری که در جلسات و رایزنی ها، پیگیری می شود تسهیلات مورد نیاز روستاییان است که این موضوع نیز امیدواریم به زودی به نتیجه برسد.

پیگیری راه اندازی پیست موتورسواری عضو خانه ملت در ادامه بیان کرد: از دیگر مطالبات جوانان گرمساری در راستای ترویج نشاط اجتماعی حوزه ورزش و جوانان محسوب می شود که در این بخش نیز پیگیری برای واگذاری زمین به اداره ورزش و جوانان برای برگزاری مسابقات سوارکاری مورد رایزنی قرار گرفته است.

مطهری با بیان اینکه وجود مشتاقان و برگزاری رویدادهای اسب دوانی و کورس پاییزه گرمسار نشان می دهد که ظرفیت های خوبی در این رشته ورزشی در منطقه وجود دارد، گفت: ورزش در کنار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به دامداران گرمساری پیگیری شد/ارائه تسهیلات به روستاییان

آبرسانی به دامداران گرمساری پیگیری شد/ارائه تسهیلات به روستاییان