مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 06:552021-11-18سياسي

تردد سالانه 50 هزار فروند کشتی در بنادر ایران


مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید بر اینکه در بخش مقابله با تحریم باید عملکرد مطلوبی داشته باشیم، گفت: نباید شاهد خودتحریمی در حوزه بنادر و دریانوردی کشور باشیم.

- به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، علی اکبر صفایی با اشاره به اینکه اساس سازمان بنادر و دریانوردی، دریانورد است و باید بتوانیم دریانورد متخصص و متعهد تربیت کنیم تا اهرمی استراتژیک و اساسی داشته باشیم، اظهار داشت: سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان مرجع حاکمیت دریایی از دریانورد، تردد ناوگان دریایی و سرمایه گذاری در حوزه دریایی حمایت می کند و تمام تلاش بر این است که شاهد تردد کشتی ها تحت پرچم جمهوری اسلامی ایران باشیم.

باید شاهد فعالیت و پویایی کشتیرانی ایران باشیم وی با بیان اینکه سالانه حدود 50 هزار فروند کشتی در بنادر کشور تردد می کنند و اساس حرکت کشتی ها، دریانورد است، تصریح کرد: علی رغم تحریم های ظالمانه و حداکثری اعمال شده، کشتی های خارجی به بنادر ایران تردد می کنند اما در عین حال باید شاهد فعالیت و پویایی کشتیرانی ایران باشیم، چرا که در غیر این صورت ابزار قدرت استراتژیک دریایی را از دست می دهیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بیش از 90 درصد تجارت در دنیا امروزه از طریق حمل و نقل دریایی است، بیان کرد: کنترل دریا از اهمیت بسیار بالایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد سالانه 50 هزار فروند کشتی در بنادر ایران

تردد سالانه 50 هزار فروند کشتی در بنادر ایران