مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 07:052021-11-18سياسي

آیت الله مجتهد شبستری از حامیان مخلص نظام اسلامی بود


آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه آیت الله مجتهد شبستری از حامیان مخلص نظام اسلامی بود، گفت: ایشان از یاران و همراهان امام خمینی(ره) در نهضت اسلامی بود.

- قم- آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه آیت الله مجتهد شبستری از حامیان مخلص نظام اسلامی بود، گفت: ایشان از یاران و همراهان امام خمینی(ره) در نهضت اسلامی بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله حسینی بوشهری در پیامی با بیان اینکه آیت الله مجتهد شبستری از حامیان مخلص نظام اسلامی بود، گفت: ایشان از یاران و همراهان امام خمینی (ره) در نهضت اسلامی بود.

متن پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم (انا لله و انا الیه راجعون) رحلت عالم مجاهد، مرحوم آیت الله حاج شیخ محسن مجتهد شبستری عضو محترم جامعه روحانیت مبارز موجب تألم و تأثر گردید.

این سیاستمدار آگاه و مبارز نستوه از یاران و همراهان امام خمینی (رحمه الله علیه) در نهضت اسلامی بود و با روشن بینی عالمانه و اهتمامی که به صیانت از ولایت فقیه داشت از یاران صدیق رهبری و حامیان مخلص نظام اسلامی بود.

خدمات ارزشمند ایشان در مناصب امامت جمعه، عضویت در مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام در نزد خدای متعال مأجور و مشکور است، ان شاء الله.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله مجتهد شبستری از حامیان مخلص نظام اسلامی بود

آیت الله مجتهد شبستری از حامیان مخلص نظام اسلامی بود