مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 07:152021-11-18اقتصادي

این قصه تکراری باز می بارد/ حکایت سیل ازارک چالوس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چالوس، سال هاست مردم مازندران شاهد خسارت های جانی و مالی سیل و بی تفاوتی مسؤولان هستند و مسؤولانی که با گرفتن عکس های انجام عملیاتی جزیی و مختصر بلافاصله بعد سیل و نداشتن برنامه جامع و کامل برای رفع تدریجی معضل سیل در مناطق مختلف پدیدآورنده این قصه تکراری برای مردم هستند.

در همه جای دنیا رودخانه باعث توسعه در حوزه های مختلف می شود و اما دیده می شود در برخی از مناطق رودخانه برای تخلیه رسوبات معادن، زباله ها و فاضلاب ها استفاده می شود و با هر بارش سنگین باید شاهد ویرانی، تخریب و کشته شدن افراد از رودخانه خروشان باشیم.

اما قصه تکراری ازارک چالوس که هر ساله به دلیل سیل خیز بودن این منطقه با بارش شدید دچار خسارت سنگین می شود در سیل 20 آبان 1400 به علت بارش شدید و با وجود آبراهه هایی که در جنگل به وجود آمد مقدار زیادی املاح و سنگ عظیم را با خود به سمت جاده هدایت کرد و سرنشینان خودروهایی که در نبود و آماده باش مسؤولان توسط مردم نجات یافتند.

  جایی بس تامل دارد که خودروی 206 که در این سیل میان گل و لای حبس شده بود سرنشینان آن توسط مردم و به وسیله برش سقف خودرو با داس و تبر نجات یافتند.

وجود دو جاده کنار هم و کانال های باریک، بند مشبک کارشناسی نشده و نبود دیوارهایی که می توانست از سرزیری این حجم املاح به جاده ها ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این قصه تکراری باز می بارد/ حکایت سیل ازارک چالوس

این قصه تکراری باز می بارد/ حکایت سیل ازارک چالوس