مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 07:202021-11-18سياسي

اعلام عزای عمومی در آذربایجان شرقی


به مناسبت درگذشت حضرت آیت الله مجتهد شبستری، فردا پنجشنبه در استان آذربایجان شرقی عزای عمومی اعلام شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم ازتبریز، در پی درگذشت آیت الله مجتهد شبستری نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، بنا به نظر نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی امروز پنجشنبه 27 آبان ماه عزای عمومی در استان اعلام شد.

همچنین امام جمعه تبریز و نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی در پیامی درگذشت آیت الله محسن مجتهد شبستری نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است: ضایعه درگذشت عالم جلیل القدر، روحانی پارسا و پرهیزکار و فقیه برجسته، مرحوم حضرت آیت الله حاج شیخ محسن مجتهد شبستری موجب تأسف و تأثر فراوان شد.

آن شخصیت انقلابی و علمی که از بنیان گذاران جامعه روحانیت مبارز و از مجاهدان راه علم و فقاهت بود با تلاش های مجاهدانه در راه تبلیغ معارف اهل بیت (علیهم السلام) شاگردان بسیاری تربیت کرد.

نمایندگی مردم تهران در دوره های اول، دوم، چهارم و پنجم مجلس شورای اسلامی، نمایندگی مردم استان آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، نمایندگی، ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه شهر تبریز به مدت 22 سال و عضویت در مجمع تشخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام عزای عمومی در آذربایجان شرقی

اعلام عزای عمومی در آذربایجان شرقی