مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 07:252021-11-18سياسي

کتاب و کتابخوانی محور نماز جمعه این هفته تهران خواهد بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین علی نوری سخنگوی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه نماز اعلام کرد که جمعه این هفته تهران، - نوری گفت: نمازجمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری و با رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین علی نوری سخنگوی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه نماز اعلام کرد که جمعه این هفته تهران، 28 آبان ماه در دانشگاه تهران، به امامت حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری و با رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد.

طبق روال، ساعت 10 صبح درب های دانشگاه تهران به روی نمازگزاران گشوده می شود و برنامه از ساعت 10 و 45 دقیقه آغاز خواهد شد.

سخنگوی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه با اعلام این خبر افزود: برنامه نماز جمعه این هفته تهران با محوریت هفته کتاب و کتابخوانی به همت ستاد نماز جمعه و فرهنگسرای منتظر برگزار می شود.

حجت الاسلام علی نوری گفت: بر همین اساس برگزاری نگارگذر کتاب های تفریظی مقام معظم رهبری، عضویت رایگان کتابخانه، مسابقه دلنوشته و شعر از فهمیده تا لندی، کتاب در گردش، هم عهدی با شهدا، فال شهدا، ایستگاه خلاقیت و نقاشی، یک جمله یک کتاب، جشنواره رادیویی یک گام به جلو، قرآن بخوانید هدیه بگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب و کتابخوانی محور نماز جمعه این هفته تهران خواهد بود

کتاب و کتابخوانی محور نماز جمعه این هفته تهران خواهد بود