مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 07:252021-11-18سياسي

52 زندانی جرایم غیرعمد گلستانی در هفته بسیج آزاد می شوند


فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: به همت بسیج حقوقدانان استان گلستان تعداد 52 زندانی معسر و جرایم غیرعمد مالی گلستانی در هفته بسیج آزاد می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، علی ملک شاهکویی صبح امروز با گرامیداشت هفته رییس سازمان بسیج مستضعفین در دادگستری های شهرستان گرگان و گنبدکاووس برگزار می شود.

وی از آغاز اجرای طرح جهادی عمران روستا در گلستان خبر داد و تصریح کرد: طرح جهادی عمران روستا در سومین روز از هفته بسیج و با همکاری بسیج مهندسین عمران استان گلستان در روستای الازمن شهرستان علی آبادکتول برگزار می شود.

* برگزاری همایش نغمه سرایان اهل سنت برای نخستین بار در گلستان فرمانده سپاه نینوا استان گلستان از برگزاری همایش نغمه سرایان اهل سنت در گلستان خبر داد و ابراز کرد: همایش نغمه سرایان اهل سنت با همت بسیج مداحان گلستان در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان برگزار می شود.

ملک شاهکویی خاطرنشان کرد: برای نخستین بار همایش نغمه سرایان اهل سنت در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه مصادف با پنجمین و ششمین روز از هفته بسیج در شهرستان گرگان برگزار می شود.

وی از اجرای گروه های سرود پاتوقی در نقاط پرتردد شهرهای گلستان خبر داد و افزود: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج شاهد اجرای گروه های سرود پاتوقی در نقاط پرتردد و میادین اص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

52 زندانی جرایم غیرعمد گلستانی در هفته بسیج آزاد می شوند

52 زندانی جرایم غیرعمد گلستانی در هفته بسیج آزاد می شوند