مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 07:452021-11-18اقتصادي

دهنوی : اولین قدم برای رفع انحصار در بازار خودرو برداشته شد


یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با ارائه توضیحاتی درباره مصوبه مجلس برای واردات خوودرو به صورت مدیریت شده گفت: مجلس با اعطای مجوز واردات به ازای صادرات خودرو یا قطعات، - یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با ارائه توضیحاتی درباره مصوبه مجلس برای واردات خوودرو به صورت مدیریت شده گفت: مجلس با اعطای مجوز واردات به ازای صادرات خودرو یا قطعات، اولین قدم را برای رفع ⁧‫انحصار‬⁩ برداشت ، این اقدام می تواند در جهت کنترل قیمت خودرو موثر باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محسن دهنوی در صفحه شخصی خود در توییتر و در رشته توییتی به ارائه توضیحاتی درباره مصوبه اخیر مجلس پیرامون واردات مدیریت شده خودرو پرداخت.

او نوشت: با اعطای مجوز واردات به ازای صادرات خودرو یا قطعات، مجلس اولین قدم برای رفع ⁧‫انحصار‬⁩ را برداشت؛ گرچه کافی نیست اما گام مثبت کمیسیون صنایع، در جهت کنترل قیمت خودرو موثر است.

با سیاست گذاری های درست، قیمت در بازار تعدیل می شود نه با تصمیمات خلق الساعه! این عضو کمیسیون صنایع و معادن در توییت دیگری توضیح داد: طبق مصوبه امروز، هر شخص حقیقی و حقوقی می تواند به ازای ⁧‫صادرات خودرو‬⁩ و قطعات خودرو یا سایر کالاها و خدمات مرتبط با انواع صنایع نیرو محرکه، خودرو وارد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهنوی : اولین قدم برای رفع انحصار در بازار خودرو برداشته شد

دهنوی : اولین قدم برای رفع انحصار در بازار خودرو برداشته شد