مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 07:452021-11-18اقتصادي

سند آمایش 450 شهرستان اجرایی می شود


مسؤول طرح آمایش صنعتی، معدنی و تجاری و رییس مؤسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی با اشاره به تهیه سند آمایش گفت: تهیه این سند برای 450 شهرستان در دستور کار قرار گرفته که در قالب سند شهرستانی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، احمد تشکینی در تدوین سند آمایش یکی از مهمترین پروژه های دولت سیزدهم و وزارت صنعت،  معدن و تجارت به شمار می رود که بر اساس توانمندی ها و پتانسیل های هر استان و شهرستان آماده می شود.

مسؤول طرح آمایش صنعتی، معدنی و تجاری و رییس مؤسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی افزود: تهیه این سند برای 450 شهرستان در دستور کار قرار گرفته که در قالب سند شهرستانی، استانی و ملی تعریف شده است.

وی با اشاره به اهداف اصلی تهیه سند آمایش گفت: هدف اصلی تهیه این سند ایجاد اشتغال و ارزش افزوده در حوزه صنعت، معدن و تجارت است.

مسؤول طرح آمایش صنعتی، معدنی و تجاری و رییس مؤسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی در خصوص واحدهایی که شامل طرح آمایش می شوند، گفت: پروژه هایی که بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند، پروژه های دارای زنجیره ارزش افزوده هستند و واحدهای راکدی که توانمندی بازگشت به چرخه تولید را دارند در قالب این طرح قرار می گیرند.

تشکینی یادآور شد: احیای معادن راکد و توسعه زیرساخت های شهرک های صنعتی نیز از جمله واحدهای مشمول در این طرح اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند آمایش 450 شهرستان اجرایی می شود

سند آمایش 450 شهرستان اجرایی می شود