مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 07:502021-11-18بين الملل

معاون رییس جمهور آمریکا در بحران


برخی گزارش ها از افزایش تنش ها بین «جوبایدن» رییس جمهور آمریکا با نفر دوم دولتش و احتمال تعیین فردی جدید به عنوان معاون رییس جمهور این کشور خبر داده است.

- کامالا هریس، معاون رییس جمهور از زمان روی کار آمدنش در 20 ژانویه 2021، برای یافتن نقش خود در دولت و جلب رضایت مردم آمریکا تلاش کرده است،مشکلاتش در هفته های اخیر بدتر شده است زیرا داستان هایی در مورد درگیری بین کارکنان او و رییس جمهور عمق مشکل را روشن کرده است، با این حال هریس را نمی توان برای همه اینها سرزنش کرد.

سه رییس جمهور دموکرات آخر قبل از بایدن، نسبتاً تازه وارد به واشنگتن بودند که نامزدهای انتخاباتی با تجربه ی بسیار بیشتر در واشنگتن دی سی - به ویژه با کنگره - برعکس وضعیتی که هریس در آن قرار گرفته بود، أنها را انتخاب کردند.

تجربه به معاونان رییس جمهور، والتر ماندیل ، ال گور و جو بایدن اجازه داد تا به ترتیب مشاوران ضروری برای هدایت کنگره به روسای جمهور جیمی کارتر، بیل کلینتون و باراک اوباما باشند.

چنین پویایی هرگز نمی تواند بین هریس و بایدن وجود داشته باشد زیرا رییس جمهوربایدن تقریباً نیم قرن تجربه در واشنگتن دارد.

در حالی که حملات به هریس به دلیل خرید یک تکه کیک در شیکاگو یا به دلیل تلفظ کلمه "the" در سفر اخیرش به فرانسه، حملات حزبی استاندارد علیه سیاستمداری اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور آمریکا در بحران

معاون رییس جمهور آمریکا در بحران