مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 08:052021-11-18سياسي

چرخش نخبگان از مهم ترین نیازهای مدیریت کشور است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت:یکی از مهم ترین نیازهای امروز کشور در حوزه مدیریتی چرخش نخبگان در عرصه های گوناگون است.

- ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار صبح امروز پنجشنبه در دیدار با رییس دانشگاه آزاد اسلامی کشور اظهار کرد: با توجه به جمعیت جوان و تحصیل کرده کشور ایران اسلامی از ظرفیت بسیار بالایی در این زمینه برخوردار است که می توان از این مزیت برای بکارگیری آنها در زمینه مختلف مورد نیاز کشور بهره گرفت.

وی تاکید کرد: به برکت انقلاب اسلامی تعداد مراکز آموزش عالی در اقصی نقاط کشور افزایش چندین برابری داشته است و امروز شاهدیم در دورافتاده ترین مناطق نیز امکان تحصیل در دانشگاه ها فراهم است.

امام جمعه ایلام با توجه به بیکاری تعداد زیادی از جوانان تحصیل کرده دانشگاهی بر لزوم برنامه ریزی برای تعیین رشته های مورد نیاز بازار کار تاکید کرد.

کریمی تبار نقش دانشگاه آزاد را در توسعه علمی کشور حائز اهمیت دانست و گفت: این دانشگاه در زمینه امکان تحصیل دانشجویان خارجی نیز باید ورود بیشتری داشته باشد چراکه جذب دانشجویان خارجی هم موجب ارزآوری شده و هم در انتقال فرهنگ و زبان فارسی به کشور همسایه عراق تاثیرگذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرخش نخبگان از مهم ترین نیازهای مدیریت کشور است

چرخش نخبگان از مهم ترین نیازهای مدیریت کشور است