مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 08:452021-11-18سياسي

مجمع نخبگان در محلات تهران تشکیل می شود


شهردار تهران از تشکیل مجمع نخبگان در محلات پایتخت خبر داد.

- ، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه نشست هم اندیشی شهردار تهران با نخبگان منطقه 3 تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رویکرد اصلی مدیریت شهری در جهت رفع مشکلات اجتماعی بهره مندی از کمک مردم و محور قرار دادن آنها جهت رفع و کاهش مشکلات پایتخت است.

وی افزود: بر همین اساس بنا داریم که ساز و کار محله محور را دنبال کنیم تا نخبگان و موثرین محلات مجمعی تشکیل دهند و تصمیمات لازم در همین زمینه برای محلات اتخاذ شود و حضور عملی مردم را هر چه بیشتر شاهد باشیم.

شهردار تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه شهرداری چگونه می تواند در جهت حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج مانند بیماران مبتلا به EB اقداماتی انجام دهد، گفت: موضوع بیماری های خاص و صعب العلاج و ارائه تسهیلات برای بیماران و خانواده های آنها هرچند که مسئولیت اصلی مشخصاً بر عهده وزارت بهداشت است ولی ما هم کمک به این افراد را وظیفه اساسی را می دانیم چرا که معتقدیم باید به روح و روان و جسم جامعه بپردازیم و این همان آلامی است که نمی توان از آن گذشت.

وی گفت: می خواهیم کمک دستگاه های مسئول باشیم تا بهتر خدمت رسانی انجام گیرد و هم از طرفی پا را فراتر بگذاریم که توسعه خدمتگزاری بیشتری انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع نخبگان در محلات تهران تشکیل می شود

مجمع نخبگان در محلات تهران تشکیل می شود