مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 09:152021-11-18فرهنگي

برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان جنوبی در سال جاری


معاون فرهنگی و رسانه ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب استان در دی یا بهمن ماه سال جاری خبر داد.

- با اعلام اینکه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی 7 نمایشگاه کتاب در شهرستان های خراسان جنوبی از جمله در سرایان، نهبندان، قاین، طبس و … برگزار شد، اضافه کرد: در این نمایشگاه ها کتاب های علمی با تخفیف 20 درصد و کتاب های مذهبی با موافقت ناشر تا 50 درصد تخفیف به فروش می رسد.

وی ادامه داد: کتابفروشی ها و ناشرانی که قصد برگزاری نمایشگاه کتاب در شهرستان ها را دارند با هماهنگی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی می توانند اقدام کنند.

وی با بیان اینکه پیگیری لازم برای برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب استان در اوایل دی یا بهمن ماه انجام شده است، عنوان کرد: 43 کتابفروشی در خراسان جنوبی وجود دارد که از این تعداد 24 کتابفروشی در مرکز استان است.

به گفته وی برای راه اندازی کتابفروشی یا تجهیز آن تا حدود 200 میلیون تومان در قالب پرداخت تسهیلات کمک می شود که در این راستا برای تجهیز یک کتابفروشی که در گذشته راه اندازی شده است و برای راه اندازی کافه کتاب در فردوس با کمک 200 میلیون تومانی موافقت شده است.

وی ادامه داد: کسانی که خواستار ایجاد کتابفروشی در شهرستان های استان هستند باید در خواست خود را برای صدور مجوز به این معاونت ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان جنوبی در سال جاری

برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان جنوبی در سال جاری