مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 09:402021-11-18سياسي

مادر شهید تحویلیان پس از 33 سال فراق، مزار فرزندش در رفسنجان را به آغوش کشید


امروز 27 آبان ماه مراسم استقبال از خانواده شهید مهدی تحویلیان(شهید گمنامِ شناسایی شده) در دانشگاه ولی عصر رفسنجان برگزار شد.

- ایسنا/کرمان امروز 27 آبان ماه مراسم استقبال از خانواده شهید مهدی تحویلیان(شهید گمنامِ شناسایی شده) در دانشگاه ولی عصر رفسنجان برگزار شد.

امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش در این مراسم گفت: امروز اگر بازدارندگی و امنیت در کشور حاکم است و سرتاسر مرزها زیر نظر و رصد نیروهای امنیتی است، به برکت شهداست و این امنیت با وجود شهدا در جامعه شکل می گیرد و این موهبت ها را امروز مدیون خانواده شهداء هستیم.

وی اظهار کرد: شهید تحویلیان سرباز دلاور لشکر 21 حمزه که در عملیات تک ارتش عراق در سال 67 در منطقه موسیان به درجه رفیع شهادت نائل آمد جزیی از خانواده 48 هزار و 500 شهید ارتش جمهوری اسلامی در دفاع مقدس است.

غلامعلیان با بیان اینکه بدون شک امنیت و اقتدار ایران مرهون رشادت و دلاوری های شهدای گرانقدری است که از بدنه ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس، دوران بازسازی و پس از جنگ، کشور را از بلایای و اتفاقاتی که می توانست ایران را دچار سختی کند، نجات دادند.

وی بیان کرد: اعتقاد داریم آنچه نظام را از بلایای عرضی، سماوی و فتنه های مختلف تا امروز حفظ کرده و به سر منزل مقصود رسانده، قطعا برخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادر شهید تحویلیان پس از 33 سال فراق، مزار فرزندش در رفسنجان را به آغوش کشید

مادر شهید تحویلیان پس از 33 سال فراق، مزار فرزندش در رفسنجان را به آغوش کشید