مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 10:102021-11-18سياسي

شهید لندی الگوی بشردوستی برای نسل جوان


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: شهید علی لندی در دنیای امروز توانست با آن اقدام شجاعانه خود یاد شهدای نوجوان را زنده کند و روشنگر این مسیر مقدس باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی خدادادی در نخستین شعرواره ملی بشردوستی که به میزبانی جمعیت هلال احمر استان خوزستان و در سالن اجتماعات شهدای دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شد گفت: 23 شهید دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی به حق عالمانی بودند که به اوج ایمان رسیدند و می توانند به عنوان الگوی ازخودگذشتگی و ایثار به جامعه معرفی شوند.

وی با اشاره به لزوم توجه بیش از پیش به فعالیت های فرهنگی تاکید کرد: برگزاری این جشنواره ها و شعرواره ها نوعی برنامه های فرهنگی برای جذب و تثبیت جوانان هستند که باید با برنامه ریزی های مدون بیشتر به آنها پرداخته شود.

خدادادی اظهار کرد: این شعرواره با هدف ماندگاری اهداف و رسالت جمعیت هلال احمر در آسمان ادبیات ایران، خلق و تجمیع بانک اشعار بشردوستانه برای امروزیان و آیندگان (با چاپ کتاب آثار برگزیدگان)، ترویج فرهنگ و اندیشه های انسان دوستانه در جامعه، گسترش عینی نوع دوستی و مسؤولیت پذیری اجتماعی در زمینه تأثیر در جامعه امروز و نیز تربیت نسل ها، توجه به دغدغه مندی روز مردم و پرداخت ادبی به آسیب ها و معضلات اجتماعی با هدف رفع و تاب آوری در برابر آنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید لندی الگوی بشردوستی برای نسل جوان

شهید لندی الگوی بشردوستی برای نسل جوان