مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 10:102021-11-18ورزشي

بدمینتون بازان رعد قم ستاره لیگ برتر شدند


دبیر هیات بدمینتون استان قم از انتخاب بازیکنان تیم رعد پدافند هوایی قم به عنوان چهره های شاخص و بهترین های دو هفته اخیر لیگ برتر باشگاه های ایران خبر داد.

- علی فرجی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: با توجه به نتایج بسیار خوبی که تیم رعد پدافند هوایی قم در هفته های ششم و هفتم لیگ برتر باشگاه های کشور برابر تیم های چادرملو اردکان و پروتیین 99 البرز کسب کرد، دو تن از بازیکنان شاخص تیم به واسطه تاثیرگذاری بالا و عملکرد موفق خود در تیم رعد عنوان برترین بازیکن هفته را به دست آوردند.

وی به انتخاب ستاره رعد به عنوان بهترین بازیکن هفته ششم لیگ برتر بدمینتون اشاره و بیان کرد: محمد پایروند بازیکن خوش اخلاق، تکنیکی و دوست داشتنی تیم رعد پدافند هوایی قم که یکی از چهره های شاخص بدمینتون ایران به شمار می رود، بر اساس نظرسنجی صورت گرفته توسط فدراسیون بدمینتون، عنوان برترین بازیکن هفته ششم فصل 1400 لیگ برتر را به خود اختصاص داد.

دبیر هیات بدمینتون استان قم اضافه کرد: بازیکن ارزشمند تیم رعد در هفته ششم لیگ برتر و در بازی بزرگ هفته بین رعد پدافند هوایی قم با چادرملو اردکان، نخستین مسابقه انفرادی را با عملکردی کم نظیر از فرزین خانجانی برد و در مسابقه دوبل نیز همراه با مهران شهبازی موفق به شکست تیم دوبل چادرملو شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدمینتون بازان رعد قم ستاره لیگ برتر شدند

بدمینتون بازان رعد قم ستاره لیگ برتر شدند