مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 10:252021-11-18حوادث

بیشترین آمار سرقت در اهر و هوراند، متعلق به خانه باغ ها است


بیشترین آمار سرقت ها در شهرستان های اهر و هوراند متعلق به خانه باغ ها است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی اهر گفت: بیشترین آمار سرقت ها در شهرستان های اهر و هوراند متعلق به خانه باغ ها است.

سرهنگ قدرت آقاپور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: طی هفت ماه نخست سال جاری با تلاش شبانه روزی همکاران پلیس های تخصصی، آگاهی، پلیس پیگیری، کلانتریها و پاسگاه ها توانستیم بیش از 85 درصد سرقت های اتفاق افتاده در این شهرستان را کشف و ضبط کنیم.

وی افزود: در این رابطه بیش از شش مورد باند سارقین سیم کابل در شهرستان اهر بعد از شناسایی و دستگیری به مراجع قانونی تحویل داده شدند.

وی شهرستان اهر را امن ترین شهرستان های استان آذربایجان شرقی ذکر کرد و گفت: تاکنون در این شهرستان جرایم خشن و سرقت مسلحانه نداشتیم و تنها 2 مورد سرقت به عنف که یکی از آنها در مناطق روستایی و یک مورد نیز در شهر بود که خوشبختانه سارقان بلافاصله شناسایی و با تدابیر سلسله مراتب فرماندهی استان و تلاش و کوشش همکاران سارقان دستگیر و تحویل مراجع قانونی گردید.

سرهنگ آقاپور افزود: سال 99 بیشترین سرقت ها را در بحث سرقت احشام، تجهیزات دکل های مخابراتی، باطری کابلی و غیره در روستاهای شهرستان اهر داشتیم که بیشتر سارقان دستگیر شده در این خصوص غیربومی و از استان های همجوار بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین آمار سرقت در اهر و هوراند، متعلق به خانه باغ ها است

بیشترین آمار سرقت در اهر و هوراند، متعلق به خانه باغ ها است