مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 10:252021-11-18اقتصادي

ضرغامی: رسیدگی به پروژه های عمرانی از اهداف اصلی سفر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان سیدعزت الله ضرغامی پیش از ظهر امروز در بازدید از مجتمع خدماتی، رفاهی و گردشگری پاسارگاد در ابهر اظهار داشت: یکی از اهداف مهم سفر رسیدگی به پروژه های عمرانی است، حجم سرمایه گذاری های انجام شده در حوزه گردشگری این شهرستان قابل تحسین است و موجب رشد و ارتقای گردشگری استان و این شهرستان خواهد شد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به قابلیت ها و ظرفیت های گردشگری شهرستان ابهر، از روند رو به رشد صنعت گردشگری در این منطقه اظهار رضایت کرد.

فاز نخست این مجتمع شامل رستوران، بازارچه، جایگاه های سوخت و تعمیرگاه است که با اعتبار 320 میلیارد ریال با اشتغال زایی 59 نفر به بهره برداری رسیده است.

 فاز دوم این مجتمع که در دست احداث است با اعتبار 520 میلیارد ریال و با اشتغال زایی 120 نفر شامل رستوران سنتی با 750 مترمربع، 13 واحد اقامتی با 40 تخت، واحدهای تجاری با 700 مترمربع و رستوران بین المللی در طبقه اول به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

این مجتمع بین راهی در شهرستان ابهر قرار دارد که یکی از مسیر های پرتردد استان در محور زنجان به تهران در حال احداث است و با راه اندازی آن زمینه ای بسیار مناسب برای ارائه خدمات به گردشگران در این مسیر فراهم خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرغامی: رسیدگی به پروژه های عمرانی از اهداف اصلی سفر است

ضرغامی: رسیدگی به پروژه های عمرانی از اهداف اصلی سفر است