مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 10:302021-11-18سياسي

سردار فدوی: دشمن جرأت نگاه چپ به ما را ندارد/ جنگ الفاظ، پیشه آمریکاست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار علی فدوی جانشین فرمانده سپاه پیش از ظهر امروز با آیت الله محمدباقر محمدی لایینی دیدار کرد که در این دیدار با ارائه گزارشی از برگزاری رزمایش اطلاعاتی با محوریت 6 استان، - جانشین فرمانده سپاه با اعلام اینکه در جنگ تحمیلی خیلی از شهر های ما درگیری مستقیم داشتند، گفت: اکنون با جنگ های نظامی مواجه نیستیم و به برکت انقلاب اسلامی، دشمن جرأت نگاه چپ به ما را ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار علی فدوی جانشین فرمانده سپاه پیش از ظهر امروز با آیت الله محمدباقر محمدی لایینی دیدار کرد که در این دیدار با ارائه گزارشی از برگزاری رزمایش اطلاعاتی با محوریت 6 استان، اظهار کرد: اکنون با جنگ های نظامی مواجه نیستیم و به برکت انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب و امام و مقام معظم رهبری دشمن جرأت نگاه چپ به ما را ندارد.

وی گفت: الان بعد از سی و چند سال که از جنگ می گذرد، چون دشمنان مطمئن هستند از جنگ نظامی نفعی نمی برند بلکه خیلی هم ضرر می کنند بنابراین جرات نگاه بد به ما را ندارند.

جانشین فرمانده سپاه با اعلام اینکه در جنگ نظامی خیلی از شهر های ما درگیری مستقیم داشتند، بیان کرد: اکنون در جنگ فرهنگی، اقتصادی و رسانه ای در تک تک خانه ها دشمن حضور دارد که با این جنگ ها باید با روش هایی از نوع برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار فدوی: دشمن جرأت نگاه چپ به ما را ندارد/ جنگ الفاظ، پیشه آمریکاست

سردار فدوی: دشمن جرأت نگاه چپ به ما را ندارد/ جنگ الفاظ، پیشه آمریکاست