مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 10:352021-11-18اجتماعي

رصد ماهواره ای فروریزش و فرونشست زمین در 2.5 میلیون نقطه از تهران


سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اعلام که دو و نیم میلیون نقطه در تهران به منظور رصد فرونشست و فروریزش زمین از طریق تصاویر ماهواره ای در حال رصد است.

- سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اعلام که دو و نیم میلیون نقطه در تهران به منظور رصد فرونشست و فروریزش زمین از طریق تصاویر ماهواره ای در حال رصد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی نصیری در جریان بازدید تعدادی از اعضای شورای شهر تهران از سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران طی 16 سال فعالیت خود موفق به راه اندازی سامانه هایی چون هشدار سریع زلزله، تخمین سریع خسارات و تلفات زلزله، پیش بینی و هشدار سیل، پیش بینی و هشدار یخبندان، پایش و هشدار خطر فروریزش زمین، پایش ماهواره ای پوسته زمین، پایش و پیش بینی دما سرعت و جهت باد و.

در تهران شده است.

وی با بیان اینکه این ها تنها بخشی از اقدامات صورت گرفته است، گفت: نگهداری از این سامانه ها، بروزرسانی و افزایش تعداد آن نیز جزو مواردی است که در دستور کار سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران قرار دارد.

سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ادامه داد: همچنین لازم است که سامانه هشدار سریع زلزله و تخمین خسارت ناشی از زلرله در تهران تکمیل شود که برای این مهم به کمک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد ماهواره ای فروریزش و فرونشست زمین در 2.5 میلیون نقطه از تهران

رصد ماهواره ای فروریزش و فرونشست زمین در 2.5 میلیون نقطه از تهران