مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 10:452021-11-18حوادث

دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در ملایر/ کشف 15 فقره سرقت


فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری باند سه نفره سارقان اماکن خصوصی و کشف 15 فقره سرقت با تلاش ماموران کلانتری 13 این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدباقر سلگی اظهار کرد: در پی وقوع سرقت از اماکن خصوصی و محصولات کشاورزی در شهرستان ملایر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 13 قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با انجام چند روز کار اطلاعاتی سه سارق در این خصوص شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به کلانتری منتقل شدند بیان کرد: متهمان در بازجویی های فنی و تخصصی، مجموعاً به 15 فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کردند و در بازرسی از مخفیگاه آنان، اموال مسروقه به ارزش یک میلیارد ریال به همراه 20 سانت هرویین کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با بیان اینکه مالباختگان شناسایی و با تحویل اموال کشف شده به آنان، متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند در ادامه از دستگیری سارق حرفه ای داخل خودرو و کشف پنج فقره سرقت توسط ماموران کلانتری 11 این شهرستان خبر داد.

وی با بیان اینکه با انجام تحقیقات فنی و کار اطلاعاتی دقیق، یک سارق که دارای سابقه اعتیاد به مواد مخدر بود، در این خصوص شناسایی و دستگیر شد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر نوع رفتار و حرکات مشکوک مراتب را بلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در ملایر/ کشف 15 فقره سرقت

دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در ملایر/ کشف 15 فقره سرقت