مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 11:202021-11-18سياسي

طرح مجلس: بند حیوانات خانگی در اجاره نامه/ شکایت از همسایه به دلیل نگهداری حیوان


افراد نه تنها می توانند از همسایه خود به دلیل نگهداری حیوانات خانگی شکایت کنند بلکه دستگاه قضایی موظف است درصورت لزوم با حفظ هویت فرد شکایت کننده، - افراد نه تنها می توانند از همسایه خود به دلیل نگهداری حیوانات خانگی شکایت کنند بلکه دستگاه قضایی موظف است درصورت لزوم با حفظ هویت فرد شکایت کننده، موضوع را پیگیری و قانون را اعمال کند.

از منظر نمایندگان مجلس حیوانات خطرناک تنها محدود به سگ نیست و حیواناتی همچون لاک پشت، خرگوش، گربه در کنار سوسمار، مار، تمساح و میمون نیز به عنوان حیوانات ممنوعه شناخته شدند.

روزنامه همشهری نوشت: اولین روزهای تابستان سال جاری بود که موضوع سگ گردانی در پارک ها مورد توجه قرار گرفت و این نگرانی به طرحی با نام صیانت حقوق عامه در مقابل حیوانات خطرناک و مضر ختم شد.

برخلاف تصور، طرح صیانت از حقوق عامه در مقابل حیوانات خطرناک تنها محدود به سگ نماند و حیواناتی همچون لاک پشت، خرگوش، گربه در کنار سوسمار، مار، تمساح و میمون نیز به عنوان حیوانات ممنوعه شناخته شدند.

این طرح به امضای 75 نفر از نمایندگان رسیده است و نیم نگاهی به جزییات این طرح نشان دهنده این نکته است که مجلس برای کنترل وضعیت نگهداری حیوانات خانگی، بنا را بر قانونگذاری با تکیه بر جزای نقدی و توقیف اموال گذاشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مجلس: بند حیوانات خانگی در اجاره نامه/ شکایت از همسایه به دلیل نگهداری حیوان

طرح مجلس: بند حیوانات خانگی در اجاره نامه/ شکایت از همسایه به دلیل نگهداری حیوان