موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - بازنشستگان تأمين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - تأمين اجتماعي - باشگاه پرسپوليس - انتخابات رياست جمهوري - كانو اسپرينت - رييس كميسيون قضايي - يارانه آبان ماه - تراز گاز منفي - رييس شوراي شهر تهران - انتخابات رييس جمهوري - محمدابراهيم لاريجاني - امريه سربازي قوه قضاييه - برند لنو - طنز مهران مديري - يونس آباد - حوادث معدني - پمپ دنده اي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 12:002021-11-18سياسي

شکایت کمپانی میرامکس از تارانتینو/ مالک «پالپ فیکشن» کیست؟


به نظر می رسد مسئله اصلی این پرونده این باشد که آیا فروختن آنلاین یک ان اف تی بر پایه بخش هایی از فیلمنامه می تواند «انتشار» آن فیلمنامه محسوب شود یا خیر.

- شکایت کمپانی میرامکس از تارانتینو/ مالک پالپ فیکشن کیست؟ به نظر می رسد مسئله اصلی این پرونده این باشد که آیا فروختن آنلاین یک ان اف تی بر پایه بخش هایی از فیلمنامه می تواند انتشار آن فیلمنامه محسوب شود یا خیر.

تارانتینو می خواهد توکن فیلمنامه دست نویسش از پالپ فیکشن را آنلاین بفروشد اما کمپانی میرامکس می گوید مالکیت فیلمنامه متعلق به او نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، استودیوی میرامکس از کوئنتین تارانتینو شکایت کرده و گفته این کارگردان با فروختن ان اف تی هایی بر پایه فیلمنامه پالپ فیکشن حقوق کپی رایت را زیر پا می گذارد.

تارانتینو اخیراً در یک گردهمایی هنری بر پایه رمزارزها در نیویورک اعلام کرد که فیلمنامه را به صورت دیجیتال به فروش می رساند.

تارانتینو در بیانیه اش در اوایل نوامبر گفته بود: من هیجان زده هستم که این صحنه های اختصاصی از پالپ فیکشن را به هواداران نشان می دهم.

برنامه او این است که این ان اف تی (یا توکن غیرمثلی) را بر پایه بخش هایی از فیلمنامه دست نوشته اصلی خودش برای این فیلم، به علاوه نظراتی که رویش می دهد، به فروش برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت کمپانی میرامکس از تارانتینو/ مالک «پالپ فیکشن» کیست؟

شکایت کمپانی میرامکس از تارانتینو/ مالک «پالپ فیکشن» کیست؟