مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 12:302021-11-18بين الملل

«خلیفه حفتر» و «قذافی» دو گزینه اصلی رژیم صهیونیستی برای انتخابات لیبی


«خلیفه حفتر» و «قذافی» تمایل خود را برای سازش با رژیم صهیونیستی به اطلاعات مقامات تل آویو رسانده و انتظار حمایت سران این رژیم را دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، با نزدیک شدن به موعد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری لیبی و نام نویسی افراد جهت رقابت در رخدادی که می تواند به بحران 10 ساله در این کشور تا حدودی پایان دهد، رژیم صهیونیستی نیز با برنامه و به شکل فعال وارد عمل شده است.

به گفته منابع آگاه، رژیم صهیونیستی قصد حمایت وسیع از خلیفه حفتر  فرمانده نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی را دارد و همزمان رایزنی هایی نیز با سیف الاسلام قذافی پسر رهبر مقتول لیبی انجام داده است.

به نوشته روزنامه الاخبار، رژیم تل آویو به امید اینکه لیبی به جمع کشورهای سازشگر با این رژیم بپویندد، برنامه انتخاباتی خود را در لیبی پیش می برد و همزمان خلیفه حفتر و سیف الاسلام قذافی کانال های ارتباطی با رژیم صهیونیستی ایجاد کرده و در خصوص عزم خود برای سازش به صهیونیست ها اطمینان خاطر داده اند، به امید اینکه دولت آمریکا آن ها را مورد حمایت قرار دهد.

بنا بر این گزارش، با وجود اینکه رژیم اسراییل به هر دوی آن ها اعتماد دارد اما خلیفه حفتر را به سیف الاسلام قذافی ترجیح می دهد که دلایل مختلفی دارد که یکی از آن ها تثبیت جا پای تل آویو در لیبی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خلیفه حفتر» و «قذافی» دو گزینه اصلی رژیم صهیونیستی برای انتخابات لیبی

«خلیفه حفتر» و «قذافی» دو گزینه اصلی رژیم صهیونیستی برای انتخابات لیبی