مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 12:352021-11-18سياسي

برگزاری مراسم استقبال از خانواده شهید گمنام تازه شناسایی شده در ماسوله


فرمانده سپاه ناحیه فومن با اشاره به شناسایی هویت شهید گمنام دفن شده در ماسوله، گفت: روز یکشنبه مراسم استقبال از خانواده این شهید برگزار می شود.

- ، سرهنگ محسن جعفری بعد از ظهر پنج شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، گفت: هفته بسیج متعلق به همه مردم بود و مختص یک قشر خاص و نهاد نیست.

فرمانده سپاه فومن با بیان اینکه اگر در کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شود چشم طمع دشمنان از آن کشور دور می شود، اظهار کرد: بسیج مدرسه عشق و مکتب شهیدان گمنام است.

وی با اشاره به اینکه انکار بسیج، انکار بزرگترین ضرورت و مصلحت برای کشور است، افزود: امروز بسیج نقطه عطف همه پیشرفت ها و اتفاقات خوب کشور محسوب شده و به عنوان یک غده ای در گلوی نظام سلطه و استکبار جهانی قرار گرفته است.

سرهنگ جعفری به فعالیت بیش از 22 قشر بسیج اشاره و اظهار کرد: این گستردگی بسیار سبب می شود همه دستگاه ها و مردم بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان تصور می کنند که بسیج فقط متعلق به یک قشر و حزب خاصی است، اضافه کرد: بسیج متعلق به همه مردم آزادی خواه، استقلال طلب و عدالت جو بوده و از این ظرفیت در همه دنیا می توانند استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم استقبال از خانواده شهید گمنام تازه شناسایی شده در ماسوله

برگزاری مراسم استقبال از خانواده شهید گمنام تازه شناسایی شده در ماسوله