مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 12:452021-11-18اجتماعي

لزوم همکاری هفت ارگان برای جلوگیری از کشتارهای غیرمجاز


معاون سلامت دامپزشکی استان کرمانشاه گفت: برای جلوگیری از کشتارهای غیرمجاز همکاری هفت ارگان لازم است.

- اظهار کرد: برای جلوگیری از کشتارهای غیر مجاز دام، تیم مشترکی متشکل نمایندگانی از شهرداری، دامپزشکی، علوم پزشکی، اصناف، محیط زیست و با حمایت نیروی انتظامی و دادگستری باید انجام بگیرد که در غیر این صورت به نتیجه درستی نخواهیم رسید.

وی افزود: بر اساس برنامه های چیده شده و آخرین اطلاعاتی که هست، مقرر شده که از ابتدای آذر ماه با محوریت فرمانداری این تیم ها ساماندهی شده و در شهر برخوردهایی با کشتار غیرمجاز صورت گیرد.

معاون سلامت دامپزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: توصیه ای که به شهروندان می شود از خرید گوشت هایی که در کشتارگاه های غیرمجاز ذبح می شوند خودداری کنند.

وی گفت: از بین یک هزار و 700 عامل شناخته شده بیماری زا برای انسان 800 مورد بیماری مشترک بین انسان و حیوان بوده و به مردم توصیه می شود که از خرید دام هایی که نسبت به دارو و درمان جواب گو نبوده و مریض هستند و دام هایی که در حال تلف شدن بوده خودداری کنند.

یارویسی افزود: معمولاً این دام ها با قیمت های ارزان تر از میادین دام خریداری و ذبح می شوند و برخی در پستوها کشتار می شوند، پس مردم با خودداری از خرید این دام ها ضامن سلامتی خود و خانواده خویش شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم همکاری هفت ارگان برای جلوگیری از کشتارهای غیرمجاز

لزوم همکاری هفت ارگان برای جلوگیری از کشتارهای غیرمجاز