مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 13:052021-11-18سياسي

وعده رییس بنیاد شهید برای انتصاب مدیران زن


تلاش می کنیم تعداد بیشتری از مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران را از زنان انتخاب کنیم تا از حوصله و هوش مدیریتی ذاتی آنان استفاده کنیم.

- ، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در دیدار با اعضای مجمع فرزندان شاهد ایران اسلامی با اظهار خشنودی از دیدگاه های سازنده اعضای این مجمع گفت: معتقدم اگر اصل شفافیت بر هر سازمانی حاکم شود، باعث رشد و حرکت در مسیر انجام مأموریت ها و وظایف اصلی می شود.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه مسئله امروز بنیاد شهید و امور ایثارگران سازمان دهی است، افزود: نیازمند مکانیسم های فعالی برای گفت وگو با جامعه هدف خود هستیم.

دو راهبرد سازمان دهی داده و گفت وگو با جامعه هدف در بستر اجرای قانون ، راهگشای حل بسیاری از مشکلات و زمینه ساز خدمات رسانی شایسته به ایثارگران است.

رسیدن به موفقیت یک شبه به دست نمی آید برای رسیدن به نوک قله باید قدم به قدم به پیش رفت.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به راه اندازی سامانه شایسته گزینی مدیران سرآمد آینده (شمسا) خطاب به اعضای تشکل مجمع فرزندان شاهد ایران اسلامی گفت: سامانه ای برای معرفی و انتخاب مدیران راه اندازی کرده ایم و یکی از کارهایی که شما عزیزان می توانید انجام دهید معرفی مدیران صالح کارآمد از میان اشخاص کاربلد و مناسب برای انتصاب در جایگاه های مدیریتی بنیاد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده رییس بنیاد شهید برای انتصاب مدیران زن

وعده رییس بنیاد شهید برای انتصاب مدیران زن