مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 13:152021-11-18اقتصادي

از توسعه حمل و نقل ریلی استان کرمان حمایت می کنیم


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان عنوان کرد: از صنعت حمل و نقل ریلی در حد توان حمایت می کنیم اما متاسفانه این صنعت در ایران جا نیفتاده است.

- حسین مهرابی عصر امروز 27 آبان ماه در آیین افتتاحیه خط تولید واگن های باری و رونمایی از واگن های نمونه تولید شده در واگن سازی زرند گفت: از صنعت حمل و نقل ریلی در حد توان حمایت می کنیم اما متاسفانه این صنعت در ایران جا نیفتاده است.

وی حرکت به سمت آزادسازی قیمت های انرژی را الزامی دانست و بیان کرد: اقتصاد حمل و نقل در جهان پیچیدگی های زیادی دارد و امروز دنیا برای افزایش تولید و توسعه به سمت نوآوری ها و تکنولوژی های جدید رفته اند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان گفت: اتکا به مزیت های رقابتی و تکمیل زنجیره ها سبب رشد صنعت حمل و نقل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عفت شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: اشتغال به معنی تقویت بنیاد خانواده ها و امید آفرینی است و باید در این زمینه گام های اساسی برداشته شود.

وی ادامه داد: اشتغال نسل جوان در سرنوشت کشور بسیار اثرگذار است.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افتتاحیه امروز گفت: با افتتاح خط تولید واگن باری توسعه صنعت ریلی را خواهیم داشت و این صنعت باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از توسعه حمل و نقل ریلی استان کرمان حمایت می کنیم

از توسعه حمل و نقل ریلی استان کرمان حمایت می کنیم