مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 14:052021-11-18اقتصادي

بازرسی از مراکز تولیدی و نانوایی ها در آذربایجان شرقی ادامه دارد


مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: بازرسی از مراکز تولیدی، توزیعی و نانوایی های استان از سوی گشت های مشترک ادامه دارد.

- ، سیداحد یوزباشی افزود: بازرسی و گشت های مشترک در راستای برنامه تحول سازمان تعزیرات حکومتی کشور در سراسر استان بویژه شهرستان هایی که دارای مرکز تولید و توزیع هستند، ادامه داشته و اقلام ضروری شهروندان در این بازرسی ها در اولویت قرار دارند.

وی اظهار داشت: بازرسی از این مراکز در قالب گشت مشترک با همکاری سایر دستگاه های متولی به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان و در راستای رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازها و شکایات دریافتی مردمی انجام می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: عمده مراکز تولیدی و توزیعی مورد بازرسی از سوی گشت های مشترک شامل قند و شکر، روغن نباتی، برنج، نهاده های دامی، آرد و نان و مرغ و تخم مرغ، محصولات فولادی، پتروشیمی و سیمان است.

یوزباشی، تسریع در رسیدگی به پرونده های قاچاق کالا و ارز را از دیگر اقدامات این اداره کل اعلام کرد و ادامه داد: در این راستا شعب رسیدگی به این پرونده ها اقدامات لازم را انجام می دهند و رأی نهایی را صادر می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسی از مراکز تولیدی و نانوایی ها در آذربایجان شرقی ادامه دارد

بازرسی از مراکز تولیدی و نانوایی ها در آذربایجان شرقی ادامه دارد