مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 14:152021-11-18بين الملل

یمن آخرین آمار تلفات کودکان قربانی تجاوزات سعودی را منتشر کرد


یک سازمان حقوق بشری یمن ضمن افشای آمار شهدا و مجروحان حملات ائتلاف سعودی به یمن، خواستار تحقیق درباره کشتارهای کودکان یمنی شد.

- یک سازمان حقوق بشری یمن ضمن افشای آمار شهدا و مجروحان حملات ائتلاف سعودی به یمن، خواستار تحقیق درباره کشتارهای کودکان یمنی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان انتصاف ویژه حقوق زنان و کودکان یمن آمار جدیدی را درباره ارتکاب جنایات ائتلاف سعودی در یمن طی هفت سال گذشته منتشر و اعلام کرد که تعداد کودکان قربانی تجاوزات سعودی از ابتدای جنگ تاکنون به 3825 شهید و 4157 مجروح رسیده است.

این سازمان حقوق بشری در یک کنفرانس مطبوعاتی در صنعا گفت که در نتیجه تجاوزات و حملات ائتلاف سعودی طی هفت سال اخیر، تعداد خانواده های آواره به 670 هزار و 343 خانواده در 15 استان و تعداد نوزادان نارس و معلول به حدود 600 هزار نفر رسیده است که برای زنده ماندن نیاز به سوخت و مهد کودک دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالمسیره، در ادامه این گزارش آمده است: بیش از 400 هزار کودک یمنی از سوء تغذیه شدید رنج می برند که 80 هزار نفر از آنها در معرض خطر مرگ قرار دارند و سالانه بیش از 27 نوزاد از 1000 نوزاد جان خود را از دست می دهند.

سازمان مزبور با اعلام اینکه کشورهای عضو ائتلاف سعودی از وسایل الکتریکی ویژه بیماران قلبی جلوگیری کرده اند، افزود: در نتیجه این اقدام ائتلاف متجاوز هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یمن آخرین آمار تلفات کودکان قربانی تجاوزات سعودی را منتشر کرد

یمن آخرین آمار تلفات کودکان قربانی تجاوزات سعودی را منتشر کرد