مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 14:502021-11-18سياسي

ایجاد خط اعتباری 5 میلیارد تومانی برای شرکت های دانش بنیان خراسان شمالی


خط اعتباری پنج میلیارد تومانی برای شرکت های دانش بنیان خراسان شمالی با انعقاد قرارداد بین صندوق نوآوری و شکوفایی کشور و صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی استان ایجاد شد.

- ایسنا/خراسان شمالی خط اعتباری پنج میلیارد تومانی برای شرکت های دانش بنیان خراسان شمالی با انعقاد قرارداد بین صندوق نوآوری و شکوفایی کشور و صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی استان ایجاد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این قرارداد بعد از ظهر امروز 27 آبان ماه در سالن جلسات فرودگاه بجنورد با حضور خالقی مدیر امور مجلس و ذینفعان صندوق نوآوری و شکوفایی کشور، وحیدی عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

مدیر امور مجلس و ذینفعان صندوق نوآوری و شکوفایی کشور در این آیین به افزایش حمایت ها از شرکت های دانش بنیان اشاره کرد و گفت: حدود سه سال پیش کل تسهیلات پرداختی به شرکت های دانش بنیان استان 700 میلیون تومان بود اما اکنون به 40 میلیارد تومان رسیده است.

مهدی خالقی، حمایت از شرکت های دانش بنیان را از اقدامی ضروری دانست و اظهار کرد: هرچه حمایت های بیشتری از این شرکت ها داشته باشیم در ادامه شاهد رشد کلان تر آن ها خواهیم بود.

وی تاکید کرد: یه یاد دارم حدود سه سال پیش از شرکتی در یکی از روستاهای شهرستان اسفراین حمایت صد میلیون تومانی کردیم و اکنون شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد خط اعتباری 5 میلیارد تومانی برای شرکت های دانش بنیان خراسان شمالی

ایجاد خط اعتباری 5 میلیارد تومانی برای شرکت های دانش بنیان خراسان شمالی