مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 15:052021-11-18اقتصادي

مطالبات یک هزار و 200 میلیارد ریالی پیمانکاران جاده های زنجان


مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور مطالبات پیمانکاران پروژه 2 بانده کردن جاده های استان زنجان را یک هزار و 200 میلیارد ریال اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خیرالله خادمی ظهر پنجشنبه در آیین بهره برداری محور زنجان به بیجار، گفت: هر کیلومتر جاده ای که در کشور ساخته می شود به منظور رفاه حال کاربران جاده ای بلافاصله به زیر ترافیک جاده ای می رود.

وی اظهار کرد: از آنجا که ورودی شهرها و مسیرهای منتهی به مراکز استان ها دارای بار ترافیکی بیشتری هستند و طرح های راهسازی از ورودی شهرها آغاز می شود.

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با بیان اینکه بر مبنای قیمت روز حدود هشت هزار میلیارد ریال اعتبار برای اتمام پروژه 2 بانده کردن جاده زنجان – بیجار نیاز است، گفت: اعتبار مورد نیاز برای پایان همه پروژه های 2 بانده در استان زنجان 20 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

خادمی با بیان اینکه طرح مسیر زنجان – دندی – تخت سلیمان نیز در حال حاضر در سه قطعه فعال است، ابراز کرد: این مهم وظیفه ماست چرا که مردم باید بتوانند تردد راحتی در مسیرهای ارتباطی داشته باشند.

وی به افتتاح 47 کیلومتر از باند دوم جاده زنجان-بیجار و کبودرآهنگ اشاره کرد و گفت: امروز به صورت رسمی 47 کیلومتر در 2 محور مورد بهره برداری قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات یک هزار و 200 میلیارد ریالی پیمانکاران جاده های زنجان

مطالبات یک هزار و 200 میلیارد ریالی پیمانکاران جاده های زنجان