مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 15:102021-11-18اجتماعي

زنان معضل نیستند، بلکه حلال مشکلات هستند


مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور گفت: زنان معضل نیستند، بلکه حلال مشکلات هستند و می توانند راهکارهای دقیقی را ارئه کنند.

- زینب اختری بعد از ظهر امروز (27 آبان ماه) در دیدار با بانوان فعال استان زنجان که در فرهنگ سرای زندگی در پارک بانوان استان زنجان برگزار شد، با بیان اینکه بانوان می توانند در شناسایی دقیق مسائل این حوزه کمک شایانی کنند، اظهار کرد: آموزش و توانمندسازی هدفمند، جهت دهی به مشاوران، عفت عمومی و زیست عفیفانه، اشتغال، تسهیلات و فضای کسب و کار، کمبود تجهیزات ورزشی، بحث های در سطح سیاست گذاری، عدم هماهنگی فرابخشی و نداشتن یک برنامه منسجم، از جمله مسائل مطرح شده بود که تاکنون احصاء شده است.

وی در رابطه با سند تحول بانوان در دولت سیزدهم، افزود: در سند تحول بانوانی که در دولت سیزدهم نوشته شده، یکی از مهم ترین چالش ها ضعف مشارکت بانوان در پیشرفت کشور مبتنی بر مزیت ها شناخته و از زنان به عنوان مسئله ای یاد شده که خودشان حلال آن هستند و رفع این مشکل نیازمند همت همه بانوان است.

این مسئول با تاکید بر اینکه زنان معضل نیستند، بلکه حلال مشکلات هستند و می توانند راهکارهای دقیقی را ارئه کنند، تصریح کرد: همه توان خود و دولت را باید برای بسترسازی تعالی اجتماعی بانوان و خانواده به کار ببریم و برای رسیدن به این ماموریت تعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان معضل نیستند، بلکه حلال مشکلات هستند

زنان معضل نیستند، بلکه حلال مشکلات هستند