مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 15:152021-11-18ورزشي

به دنبال فرهنگ سازی در ورزش همگانی هستیم


رییس هیات ورزش های همگانی خوزستانی با اشاره به برگزاری همایش بزرگ ورزش عصرگاهی خانوادگی برای اولین بار در اهواز، گفت: به دنبال نهادینه کردن و فرهنگ سازی در حوزه ورزش همگانی هستیم.

- ایسنا/خوزستان رییس هیات ورزش های همگانی خوزستانی با اشاره به برگزاری همایش بزرگ ورزش عصرگاهی خانوادگی برای اولین بار در اهواز، گفت: به دنبال نهادینه کردن و فرهنگ سازی در حوزه ورزش همگانی هستیم.

رضا باقری در همایش بزرگ ورزش عصرگاهی خانوادگی که برای اولین بار امروز (پنجشنبه) در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: باتوجه به این که حدود 2 سال درگیر کرونا بودیم و البته همچنان درگیر این بیماری هستیم اما بیشتر مردم واکسینه شده اند تصمیم به اجرای یکسری برنامه های در راستای ایجاد نشاط و سلامتی در مردم گرفتیم.

ورزش عصرگاهی نیز یکی از ورزش های هیات همگانی و زیر نظر کمیته ورزش روزانه هیات قرار دارد و قصد ما این است که ورزش روزانه را در بین مردم نهادینه کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: یکی از اقداماتی که در دستور کار هیات ورزش همگانی خوزستان قرار دارد، بحث مقابله با کم تحرکی و کار روی نشاط مردم است تا با برنامه های مدنظر بتوانیم بحث نشاط و تندرستی مردم را تقویت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال فرهنگ سازی در ورزش همگانی هستیم

به دنبال فرهنگ سازی در ورزش همگانی هستیم