مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 15:252021-11-18ورزشي

ادامه ی اتفاقات عجیب سجل فوتبال لرستان؛ ویسی رفت و برگشت!


خیبر خرم آباد که دومین فصل پیاپی حضور در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور را سپری می کند یک روز پس از پایان هفته ی ششم بازهم دست به تغییر سرمربی زده و با برکناری محسن عاشوری بازهم عبدالله ویسی هدایت این تیم را برعهده گرفت تا سناریوی جابجایی ویسی-عاشوری .

- ادامه ی اتفاقات عجیب سجل فوتبال لرستان؛ ویسی رفت و برگشت! ایسنا/لرستان خیبر خرم آباد که دومین فصل پیاپی حضور در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور را سپری می کند یک روز پس از پایان هفته ی ششم بازهم دست به تغییر سرمربی زده و با برکناری محسن عاشوری بازهم عبدالله ویسی هدایت این تیم را برعهده گرفت تا سناریوی جابجایی ویسی-عاشوری این بار برعکس تکرار شود.

روانخواه، ویسی، عاشوری و بازهم ویسی چهار سرمربی خیبر در لیگ یک بوده و به زعم کارشناسان برای این تغییرات هیچ دلیل فوتبالی و قانع کننده ای نبوده و شاید اهداف غیرفوتبالی باعث این تغییرات شده است.

عاشوری بهترین مربی ماه پیش لیگ یک انتخاب شد و پس از سه پیروزی پیاپی، دیدار چهارم در خانه مس شهر بابک با تساوی به پایان رسید، خیبر بازی پنجم در تهران برابر سایپا شکست خورد و مصاف ششم هم تساوی خانگی با خوشه طلایی؛ اگر یک کارشناس بگوید با چنین نتایجی سرمربی باید اخراج شود، نگارنده تا آخر عمر، فوتبال نگاه نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه ی اتفاقات عجیب سجل فوتبال لرستان؛ ویسی رفت و برگشت!

ادامه ی اتفاقات عجیب سجل فوتبال لرستان؛ ویسی رفت و برگشت!