مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 15:252021-11-18سياسي

وزیر اطلاعات: آیت الله مجتهد شبستری خدمات ارزنده ای به انقلاب کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو؛ حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در پیامی درگذشت آیت الله مجتهد شبستری را تسلیت گفت.

متن پیام او بدین شرح است: - وزیر اطلاعات در پیامی درگذشت آیت الله مجتهد شبستری را تسلیت گفت و نوشت: او در طول زندگی پر برکتش خدمات و فعالیت های ارزنده ای به انقلاب و اسلام داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو ؛ حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در پیامی درگذشت آیت الله مجتهد شبستری را تسلیت گفت.

متن پیام او بدین شرح است: انالله و اناالیه راجعون خبر رحلت عالم ربانی و فقیه انقلابی حضرت آیت الله حاج محسن مجتهد شبستری عضو مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام، موجب تألم و تأثر وافر گردید.

آن مرحوم در طول زندگی پر برکتش خدمات و فعالیت های ارزنده ای به انقلاب و اسلام داشته است که در کارنامه ی پرافتخار ایشان ثبت می باشد.

این ضایعه را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله)، مقام معظّم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای، علمای بزرگوار و طلاب حوزه های علمیه سراسر کشور، مردم شهید پرور و ولایت مدار استان آذربایجان شرقی، جمیع شاگردان و ارادتمندان، به ویژه بیت مکرّم و فرزندان گرامی آن مرحوم تسلیت می گویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اطلاعات: آیت الله مجتهد شبستری خدمات ارزنده ای به انقلاب کرد

وزیر اطلاعات: آیت الله مجتهد شبستری خدمات ارزنده ای به انقلاب کرد