مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 15:252021-11-18ورزشي

اجرای بیش از 1700 برنامه در هفته بسیج شاهرود


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: در هفته بسیج بیش از یک هزار و 700 برنامه در این شهرستان با محوریت خدمت رسانی و تجلی حضور بسیج در توده ملت اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، سرهنگ محمد خوش قدم عصر امروز در نشست خبری هفته درمان اجرا کرده اند و اکنون نیز در مرکز شماره دو سوله بحران، بسیج جامعه پزشکی اقدام به واکسیناسیون در چند ماه اخیر کرده است.

خوش قدم با اشاره به حضور بسیجیان در زلزله، سیل و خدمت رسانی های مختلف به جامعه، از ساخت چند واحد مسکونی در شهر زلزله زده سی سخت به همت بسیج سازندگی سپاه شهرستان شاهرود و استان سمنان خبر داد.

او با اشاره به اجرای یک هزار و 769 برنامه در هفته بسیج به همت پایگاه های بسیج در مساجد و محلات شهرستان شاهرود به همت نزدیک به 200 پایگاه بسیج، افزود: این فعالیت ها در قالب 68 عنوان برنامه اجرا می شود که 85 برنامه شاخص شهرستانی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود به برگزاری المپیاد ورزشی بسیج شهرستان توسط بسیج ورزشکاران و هیأت های ورزشی اشاره کرد و ادامه داد: این المپیاد با رعایت پروتکل های بهداشتی در هفته بسیج آغاز شد و اختتامیه آن در دهه فجر برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 1700 برنامه در هفته بسیج شاهرود

اجرای بیش از 1700 برنامه در هفته بسیج شاهرود